Introduktion til ETK

Vil du gerne høre mere om klubben, se faciliteterne og tale med en repræsentant for klubben inden du evt. melder dig ind? Så kan du via formularen på denne side bestille en fremvisning af klubben.

Praktisk info

Introduktionen er for alle som overvejer et medlemskab i klubben. Udfyld blot formularen herunder, så kontakter vi dig for at aftale nærmere.

Hvis du gerne bare vil melde dig ind i klubben, kan du klikke på knappen herunder.

Book introduktion til ETK

Ønsker du at træne, stiller ETK bolde og ketcher til rådighed. Efter din introduktion / træningstime så viser vi dig vores faciliteter, tider og hold du kan deltage på, samt hvordan du melder dig ind i klubben.

"*" indikerer påkrævede felter

Navn*
DD slash MM slash YYYY

Esbjerg Tennisklub

Esbjerg Tennis Klub – ETK – er stiftet i 1888 og er dermed en af de ældste Tennis klubber i landet. Med omkring 300 medlemmer er klubben samtidig en af de største i Jylland.

Personlig introduktion

Har du interesse i tennissporten, og vil du gerne se om ETK er noget for dig? Vi giver dig en rundvisning.

Bliv medlem

Bliv medlem af ETK i dag, det tager 5 minutter så er du klar til at booke baner.

Book en bane

Book baner til selvspil både inde og ude (afhængig af sæson), single og double - det er dit valg.